sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

VSO 3/4

Kerkesinhän mä vielä tällä viikolla päivittämään kolmannen viikon fiiliksiä!

Alkuviikko meni taas tosi nopeesti, tein kaks iltaa ja loput aamua. Torstaina mun oma ohjaaja vihdoinki palas lomaltaan ja sain huikean yhden päivän viettää oman ohjaajan kanssa! Se oliki kyllä ihan kiva päivä, sain oman vauvan hoidettavaks ja kotiutin hänet, sit tuli hätäsektio niin näinpähän senkin tilanteen että mitä sillon kukakin tekee. En mä sinne sektiosaliin päässy mukaan, eikä se vauvakaan sit lopulta tullut meille, mutta hetken oli kyl hulina päällä! Käytiin sen mun ohjaajan kanssa vielä läpi, et mitä mä olisin tehny ja miten olisin toiminu, jos oisin ollu siellä sektiossa. Ja käytiin siel salissakin mikä oli tosi kiva, koska nyt tiedän mihin meen viikon päästä maanantaina aamulla kun alkaa leikkuriharkka!

Apulaisosastonhoitaja kyseli kanssa, et miten mul on menny harkka ja oonko tykänny. Kerroin sit mitä oon mieltä ja että voisin kuvitella itseni tonne töihinkin. Sanoin myös, että harmi kun ei oo noita omia ohjaajia ollut, niin hän ei oikein osannu sanoo siihen mitään. Mutta eihän noille aina voi mitään muuta tehäkään ku vaan pärjätä! Tosin neljä vuoroa neljän viikon aikana omien ohjaajien kanssa on vähän heikkoa... :D Muiltakin ohjaajilta keiden kanssa oon yksittäisiä päiviä ollut niin sain palautetta, että hyvin on mennyt ja että oon kehittyny tosi paljon :-) Huomaan itekin sen kyllä, mut tuntuuhan se tosi kivalta että muutki huomaa! 

Tiistaina on arviointi iltapäivällä, ja kyllä vähäsen mietityttää, et miten mua arvioidaan kun tosiaan oon melkein kaikkien hoitajien ohjauksessa ollut, ja omien ohjaajien kanssa molempien ohjauksessa kaks päivää. Noh, itsearvioinnissa täytyy olla sit tarkkana ;)

Keskiviikkona ois Kelastisen keikka Paviljongissa, täytyypä vielä kattoo ens viikon vuorot uudelleen niin, että pääsis sinnekin! Viikonloppu on viimeinkin kokonaan vapaa, enkä kyl aio ottaa siihen mitään menoja! Huhtikuun kaikki muut viikonloput onkin aikamoista haipakkaa... Eilenki käytiin Lapualla pelaamassa ne final fourit ja haettiin hopeat kotiin! Ihan kivahan se oli saada mitalikokoelmaan yks mitsku keskiseltäki alueelta, ku eteläiseltä alueelta on jo niin monta... (vaatimattomuus kaunistaa, right?) ;)

Kohti viimeistä vauvaviikkoa! Hörs!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti