keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Kohta mennään!

Hei ja mahtavaa vuoden 2014 ekaa päivää!
Vuosi lähti varsin vilkkaasti käyntiin ainakin omalta osaltani, ja ryytymispäivän sijaan päivä kului autoja pakkaillen. Joo, huomenna on tavaroiden muuttopäivä ja mun ja vaatteiden muuttopäivä on sitten lauantai. Niin siistiä, että tää vihdoin tapahtuu!

Mulla ei ehkä oo mitään järkevää asiaa, mutta on vaan kivaa hehkuttaa tätä kaikkea vähän lisää.


Vuodenvaihteen kunniaksi kerron hauskimpia kommentteja, mitä oon kuullut kerrottuani että musta tulee kätilö.


Mies, 19v : "Ai ooksä sit joku lesbo vai?"

Tyttö, 7v : "Eiks sua yhtään haittaa, että sä näät joidenkin naisten alapään?" (sensuroitu versio xD)
Nainen, 19v : "Mä en kyllä ikinä haluais mieskätilöä mun synnytykseen!" 
Mies, 18v : "Hei mä soittelen sit sulle kun tarviin sua!"

Ihanaa, ihmiset! Tää on ihan mahtavaa. Joo, huomenna nokka kohti J-townia ja jännityksellä ootan, kuka mun kämppis on! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti