keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Grattis Jag!

Mul oli aikomuksissa kirjottaa ihan eri jutuista, mutta nyt tuleekin huraa-huutoinen postaus!

Eli tänään on se päivä, kun opintosuoritusrekisteriin on kilahtanut 140 opintopistettä, ja se tarkoittaa sitä, että nyt saan virallisesti toimia sairaanhoitajan sijaisena! Tarkemmin 140,5 op. Eli selkeesti yli! Muil on ehkä ollu se jo ajat sitten, mut mä oon just tänään suorittanut vihdoinkin ton maagisen opintopistemäärän!

Toinen huraa-aihe on eilen varmistunut kesätyöpaikka! Lähihoitajan hommia meen tekemään, ja oon siitä jotenkin vähän innoissani, koska se työpaikka on neljän minuutin kävelymatkan päässä kotoota ja se on mun eka hoitoalan työ. Ja niinku oikeesti työ, koska teen kaiken yksin eikä oo ketään ohjaajii hääräämässä :D Palkka kuulosti kivalta, samoin työajat (2-vuorotyötä HALLELUJA) ja myös vuorojen suhteen he on tosi avoimia, et heidän mukaan kun oon nuori niin haluun varmaan juhlia esim. juhannusta, niin onnistuu kyllä. No, juhannus ei oo koskaan ollu mun juttu, mut ehkä sit Ruissiin pyydän vähän vapaita!

Mitäpäs muuta. Oikeestaan ei paljoo muuta huraata. Alkaa pikkuhiljaa jännittää harkan alku. Just eilen sanoin valmentajakollegalle, et hitto. Maanantaista eteenpäin mun pitäis kohdata seuraavan neljän viikon ajan aika rankkoja juttuja, ja joutuu kertoo myös huonoja uutisia. En saakeli tiiä, mitähän tästäki tulee ku oon niin tunteilija! Sen näkee sitten.

Vielä viikonlopuks meen kotiin, kun rakas isoveli täyttää vuosia ja hän kutsu koko perheen kahveelle. Tottahan toki määki haluun mennä, ku nyt vielä pääsee eikä oo työvuorot häiritsemässä. :) 

Mut joo. Huomenna käyn hakemassa henkilökortin ja avaimet sairaalalle, ja ehkä käyn tsekkaa reitin et löydän Gravidalle maanantaina XD Pyöränki vois tietty kunnostaa talven jäljiltä, niin pääsis nopeemmin hurauttaa aamuisin ja iltaisin ja päivisin. Sen otan urakakseni huomenna. Tässä uutiset tältä illalta, näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti