lauantai 27. helmikuuta 2016

Hyvä ajoitus lomalle!

Hei vain.

Ollu ihan kreisiä tää koko helmikuu!! Mut nyt on viimeinki loma. 

Kauhee määrä tenttejä osu just tälle lomanalusviikolle, mut se oli kyl vähä oma vika. Kirurgian ja anestesiologian tentit ois ollu oikeesti viikoil 5&6 mut mä en tehny niit sillon vaan jätin ne kivasti tälle viikolle. Täl viikol oli myös lääkelaskutentti tiistaina, farmakologia torstaina ja myös osaamisen näyttö sillon. Nii samallahan nyt tein sit noikin kaks tenttii... Tosin ne meni kyllä ihan hyvin, toisin ku farmakologia XD Onneks noi kaikki muutki meni hyvin, lääkelaskutki ihan harjottelematta läpi! Ja osaamisen näytös sain poistaa tikit ja ohjata potilasta postoperatiivisesti. Oli aika iisi.

Mun motivaatio hävis kaikkeen tekemiseen tos helmikuun alussa. Oon aika varma että se johtu täst pirun jalasta. En oikeesti tehny mitään koulujuttuja, ykski verkkokurssi on kokonaan tekemättä mut annan sen olla tekemättä ja teen sen loman jälkeen, ku sillon oikeestaan ei oo mitään muuta kouluu. Ihan hullua kyl, et harkka alkaa ihan kohta...

Toi harkan alkaminen oli mulle eiliseen asti viel aika epävarmaa, koska odotin vastausta et tuleeko mulle eteen leikkaus. Keskiviikkona olin siis magneetissa ja eilen sain ortopediltä lausunnon, et ei tartte leikata!!!! Mikä helpotus!!!!! Ois menny ihan persiillee koko kevät, jos ois pitänyt olla kuus viikkoo jalka paketissa. Mut onneks ei tartte :--)

Mut tosi hyvä aika pitää viikko lomaa, kun sit tosiaan kolmen kuukauden päästä pitäis alottaa työt jossain kesäduunissa ja paahtaa siihen asti et alkaa neuvolaharkka. Et tää nollausloma tulee kyl niin tarpeeseen, saa ladata akkuja pitkää kevättä varten! Ens viikol käydään tsekkaa kevään tuloa länsinaapurissa mut muuten mulla ei oo mitään suunnitelmia :-).

Kesätyöhakemuksia vaan tässä lähetellään, maanantaina on haastattelu ekaan paikkaan, mut tiettekö mua ärsyttää, et joudun tekee ehkä semmosta työtä mitä en haluis. En haluis tehä mitää hoitoalan hommii mut pakko se kai on :D Toivoisin niin paljon, et pääsisin yhteen tosikivaan työhön vaik se onki ainoostaa heinäkuuks. OISPA NIIN KIVAA :)

No mutta nyt kun sain luvan alkaa tekee tällä jalalla asioita normaalisti niin aattelin että taidanpa lähteä käymään jumpalla! Nauttikaa viikonlopusta ja jos on loma eessä niin siitäkin! Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti