lauantai 19. maaliskuuta 2016

VSO 1/4

Heissan alla!

Mun piti kirjotella jo aikasemmin harkkakuulumisia, mut en vaan yksinkertasesti oo ehtinyt. Ja muutenki ekan viikon jäljiltä oon ihan hullun poikki... 

Eli mul alko harkka keskiviikkona, koska olin tosiaan viikon semmoses flunssassa, että en päässytkää maanantaina alottaa. Tiistainaki vielä pärskin jonkin verran, et olin senki päivän poissa, ja keskiviikkona pääsin sit vihdoinki alottaa. Tein työvuorot ja sain perehdytystä ja tutustuin osastoon ja aika lailla vaan seurailin kaikkea, mitä siellä tapahtui. Torstaina olin ekaa päivää oman ohjaajan kanssa, ja siis se on ihan super kiva ja hyvä ohjaaja!!! Koko päivän se ohjas tositosi hyvin ja tutustutti uusiin juttuihin ja vitsi, oli kyllä pää niin täynnä tietoo et ihan iltapäivällä rupes hulluna särkee päätä :D Se meni sit kotona päiväunilla ohi. 




Perjantaina pääsin sit ekaa kertaa oikeesti tekeekin jotain yhen vauvan kanssa. Se oli niin sulonen vauveli en kestä! Tää vauva jota hoidin oli täysaikanen, niin sain tavallaan totutella käsittelee vauvoja hänen kanssa kun ne keskoset on oikeesti niin pienii että tuntuu et ne hajoo käsiin ku ne vaan on niin kovin pikkuruisii. Mut ihania pieniä tuhisijoita ne on <3. Ja täytyy sanoo, et olin mä aika hento-otteinen ton ns. ison vauvanki kanssa, mut laskeskelin myös että tulee kohta kaheksan vuotta siitä, ku oon viimeks hoitanut vauvaa, et ei sinänsä kyl oo ihmekään...



Jotenki toi osasto on silleen tosi hiljanen ja rauhallinen, vaik siel lähes koko ajan joku vauva itkee tai jonkun monitori hälyttää, mut silleen hiljanen et meinaa tuntua ettei oo mitään tekemistä. Ku aamutoimet on tehty ja vauva syötetty, ni se seuraava kaks tuntia tuntuu tosi tylsältä vaa oottaa et millon vauva herätetään taas syömään. Ja tosi monen vauvan vanhemmat on aina aamusta iltaan osastolla hoitelemassa lapsiaan nii siinäki hoitajal on vaan semmonen taustalla seuraajan rooli. Mullakaan ei kauheesti oo viel mitään osaamista, nii sit opiskelijana oon tavallaan tosi hiljases roolissa, ku kaikki vastaukset hankaliin kysymyksiin tulee ohjaajilta. Mut ehkä se tästä parin viikon aikana! 

En kyl voi ymmärtää miten mul on niin huono tuuri joka harkas ohjaajien kaa. Nytki mulle merkattii kaks ohjaajaa, niinku kaikille muillekin, mut toinen niistä (joka oli se ihan superkiva) jäi just kahen viikon lomalle ja toinen tekee pitkii yöputkii ja niiden jälkeen on aina pitkään vapailla. Siispä en häntä välttämättä nää ollenkaan koko harkan aikana :D Mut niinku mun järkeen ei käy lainkaan toi systeemi, jos hänel on tommoset vuorot, niin miks hänet nimettiin mun ohjaajaks?? Nyt joudun periaattees kaks viikkoo joka vuoroon menee sillee et hei, ottaako joku mut tänää mukaansa. Ainahan joku ottaa, mut sit taas siit arvioinnist tulee hankalampaa ku on ollu joka vuoron tyylii eri ohjaajan mukana. 

No joo. Tää viikonloppu on vapaa, ens viikost tulee semi tiukka, et tulee unet tarpeeseen. Onneks oon viikonloput pääasias yksin, ni ei tartte herää kämppiksen kolistuksiin. 

Tänää oli vikat sarjapelit ja me ollaan keskisen alueen sarjakakkosii, mikä tarkottaa et kahen viikon päästä pelataan final four pelit!!! Sielt ku saatais ees yks vinsti ni tultais mitalit kaulas himaan Lapualta! ;) Ei vaan siis oikeesti oon jo nyt ihan sairaan ylpee noist likoista, tää sijotus on iha mieletön saavutus itsessään. Vaikeit pelei, vaikeit turnauksii ja vaikeit treenei käyty taas tälläki kaudel läpi niin monia, et tää sarjakakkosena olo on mulle yks iso mitali. En vois olla ylpeempi koutsi! Tänää just matsien välis muutaman likan kaa juteltii kopis, ja sain kehuja valmentajana olostani, ja kyl se tuntuu tosi hyvältä. Se, et oon ite tehny ihan älyttömän duunin harjottelemal olee kakkoskoutsi on ollu hankalaa, mut siit teki viel vähän hankalampaa se, et viime kaudel ykköskoutsi ei ollu kovin hyvä eikä pidetty tyttöjen keskuudessa. Et tää kausi on ollu kyl todella hyvä ja mun on ollu helppo valmentaa tässä, ku on ollu niin sika hyvä kollega pääkoutsina! Samalla mua ihan kauheesti harmittaa, koska toi joukkue hajoo kesän jälkeen kun osa jatkaa C:ssä ja osa menee B-junnuihin. Toki mun koutsiura HoNsUssa on kans tulossa tiensä päähän, ku mul on tavotteena tehä kaikki loput harjottelut pkseudulla jos ikinä vaan mahdollista. Mut tää HoNsUn -02-03 tyttöjen joukkue on raivannut mun sydämestä niille oman paikkansa ikuisesti! :') ❤️❤️❤️


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti