torstai 7. toukokuuta 2015

Opiskelijaelämää

Heippahei!

Tässähän nyt on jo kauheesti tapahtunut taas! Muun muassa koulu loppu TADAA.
No on muutaki! Oli esim vappu, ja sitsit, ja oltii mökillä, ja pari tenttii ja nyt on enää 4 päivää siihen et alkaa harkka. Ohhoh.

Vappuhan nyt ei silleen oo oikeesti kovinkaan merkittävä juhla jos ei oo opiskelija. Tai mun mielestä vappu oli aina pienenä tosi cool, sit joskus yläaste-lukioikäsenä se oli tosi boring koska se oli vaan taas yks syy lähtee ryyppäämään. Mä en oo ollu ikinä mikään suuri alkoholin ystävä, enkä oo sitä vieläkään, mut jotenkin vappu on saanu ihan uuden merkityksen nyt kun on lakki ja haalarit! Se on jotenki tosi yhteisöllistä nyt. Ja kyllähän siihen totta kai kuului nyt se alkoholikin. Mun vappu muutti suunnitelmiaan vielä edellisenä lauantaina, kun päätin että paskaaks tässä, en pääse sit pitkään aikaan käymään eteläs niin nyt meen, niin vietin kuun vaihteen sit Metropolian sh-opiskelijoiden kanssa. Oli tosi kivaa, en ees tajuu miten niil on niin kiva luokka :D Ilta päättyi Tavastialle, jonka jälkeen jonotin noin 40min taksijonossa, mut pääsinpä ainakin kotiovelle ja suoraan nukkumaan. Hyvä Vappu, etten sanoisi. :)







No sit nää paljon puhutut sitsit. Sehän on siis kuulkaa niin, että koko sitsitouhu on alkanut teekkareilta, että haistakkee pitkä pieru vaan yliopistolaiset, jotka väitätte että sitsit ei kuulu amkille. PYH. No, meiän kaj (=koulutusalajärjestö) ja insinöörien kaj järkkäs yhteiset sitsit, koska hyvin monella amkkilaisella ei oo koskaan ollu mahdollista olla mukana sitseis, ja ainakaan mä en ees tienny että mitä se niinku oikeesti on ja mitä siel tehdään. Mut oli ihan super jees, tykkäsin kovasti ja KUN Jasto&Jio tekee tästä perinteen, niin aion osallistua uudelleenkin. Oli kivaa! Kunnon juottojuhlahan se oli, mut toisaalta ihan hauskaa. Mun humalatila oli kyl yhtäkkiä kotimatkalla aika melkonen, kun tosiaan buranan voimalla olin flunssasena lähteny liikenteeseen, mut onneks pääsin kotiin suihkun kautta nukkumaan. Ai niin, teema oli sairaan hyvä: slaavi! Sopi mun hetkeen, kun olin muutenkin makoillu verkkareis pari päivää niin ei kauheesti tarvinnu panostaa hah :-D



No sit vikana asiana tää harkka. Se oikeesti alkaa ens viikolla!!!! Mua jännittää se tosi paljon. Oon saanu jo ens viikon vuorot, ja oon sopinut parista päivämääristä etukäteen osastonhoitajan kanssa, et täytyis olla eteläs sillon. En tiiä yhtään, et mitä tuol osastol tulee olee, mut oon koittanut vaan asennoituu avoimesti ja oon päättänyt, et mul tulee olee kiva harkka. Se on vaan neljä viikkoo, joten täytyy toivoo et saa kaiken siit irti :)

No, näillä fiiliksillä sit kesälomille! Eli töihin. Loma on sit joskus syksyllä... Ja kyl mä varmaan jotain kirjottelen harkastaki. Mut adios ja hyvää kesälomaa allihopa!

kuva tuolta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti