sunnuntai 31. toukokuuta 2015

TJ3

Mun oikeesti pitäis skriva jobbansökningen mut pakko tulla kertomaan harkasta vielä tähän ilofiilikseen!

Tänään oli mun neljänneks viimesin vuoro. Ja ehkä toinen iltavuoro samalla. Mun omat ohjaajat oli taas eri vuorois mun kaa, niin olin vähän kolmas pyörä joka paikas. Mut tavallaan mul ei ollu ohjaajaa, ja sain tehä tosi paljon juttui itekseni. Oli just jees.

Perjantaina ku aamuvuorosta lähin, niin sain ihanilta sen päivän hoidettavilta potilailta kehut ja samalla pahoittelut kun en seuraavana aamuna ookaan vuorossa. Tänään, kun kävin moikkaamassa hoitamani huoneen leidit vuoron päätteeks, niin yks niistä kysy multa et voinko viedä hänelle lääkettä, no vastasin et mä en pääse lääkevälikköön kun oon opiskelija, mut pyydän yökköä tuomaan. No sit me keskusteltiin tästä harkasta ja sanoin, että toivottavasti ens viikolla on lämpöä kun on mun huikee neljän päivän kesäloma, sit hän vähän naureskeli ja sanoi et ei oo opiskelijalla paljoo lomia lomalla (so damn true....), ja lisäs siihen että juu hän on kyllä huomannutkin että mä oon opiskelija mutta että huomaa et mä oon ollut jo pidempään kun osaan kuulemma niin hyvin asiat(!!!). Ja sit hän viel pahoitteli, et etkös sä tuukaan aamulla. No, illalla sitten. 

Mut tiettekö oikeesti, toi on parasta palautetta mitä voi saada :') Se et joku potilas tietää että oon opiskilja mutta näkee että osaan tehä jotain! Ja että potilaat harmittelee sitä et mä en ookaan heti niiden herätessä paikalla! Voih :--)

Tiistaina mul on ohjaavan open kaa arviointi. Se vähän jännittää, koska en tiiä osaanko arvioida itteeni sillee realistisesti. Tuntuu, et oon ihan super kriittinen itteeni kohtaan. Mut mul oli hyvät tavotteet ja niistä voi aina keskustella kehittävästi. Onneks ja toivottavasti molemmat ohjaajat pääsee paikalle arviointiin!

Mut oikeesti, tää loppuu ihan kohta! EIIII!! Oon niin paljon tykänny. Että kylläpäs meni kuukausi aivan helevetin nopiaan. 

Men nu måste jag arbeta med svenska kursen. Inlämningsdag är ju idag... Tack och adjö! Njuta ni av sommaren!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti