lauantai 16. toukokuuta 2015

EKA VIIKKO DONE

Noniin ensimmäinen harkkaviikko on nyt ohi!

Maanantai meni tosi nopeesti, tutustuttiin paikkoihin ja osaston käytänteisiin ja muihin hoitajiin. Käytiin Caterinas syömässä ja eksyiltiin vähän sairaalan käytävissä, mut meni kyl ihan hyvin silti! 

Tiistain sit päästiin itse asiaan. Mul sattu ihan sika hyvä tuuri mun ohjaajien kaa, ihan superkivat tyypit kumpikin!! Ykkösohjaajan kanssa oon pääasiassa, mut kakkosen kanssa ne aina vaihtelee et kumpi ottaa mut mukaansa. Mulle sopii kumpikin, ne on niin kivoi :-)

Täl viikol mun harkkapäivät oli aamu ilta aamu aamu aamu, ja voin kertoo, et kun kouluu on lähes koko kevään ajan ollu tyyliin kerran viikossa, niin ei ollu kovinkaa helppoo herätä 5.30 joka aamu. Plus et missasin kaikki lätkämatsit ku piti mennä nukkuu......... No ei se mitään, sivuseikkoja. 

Oon päässy aina vuoroissa tekee tosi paljon kaikkee, mulle annetaan paljon vastuuta mikä on kivaa. Heti tokana päivänä pääsin laittaa kanyylin, mikä oli jännittävääää!!!! Sit oon päässy laittaa tippaa ja laimentaa lääkkeitä ja hoitaa haavoja ja kaikkee siistii. Lääkehoitopassi on täyttyny kyllä hyvää tahtia! 

Tol osastolla pääsee kyl näkee ja tekee kaikenlaista, pääsin kattoo askitespunktioo sekä pleurapunktioo ja jonain päivänä meinaan mennä dialyysiin tutustuu päivän ajaks. Tuntuu et on oppinu nyt jo tosi paljon, mut silti on aika pihalla vielä monen monesta asiasta. No mut, one down, three to go. Nopeestihan nää viikot menee...!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti