keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Vika harkka finally

Ei jessus mitä meininkiä! Taas oon jättäny fiksusti paljon tehtävää tälleen loppukiristykseen vaik kuin olin ajatellut et joo kiva sit ettei toukokuulle oo enää mitää. No juu. Onhan sitä.

Kumminki joo siis leikkuriharkka loppu ja se oliki kyllä oikeestaan tosi kiva harkka! Monestakin syystä, mut jotenki vaa se natsas varmaan parhaiten mun kaikista harjotteluista koko opiskeluaikana! Luonnollisesti siirtyminen sitten tähän vikaan harkkaan tuntu aika nihkeeltä...

Oon nyt siis ekaa viikkoa naisten poliklinikalla enkä voi kyllä sanoa muuta kun että olen tehnyt oikean päätöksen. Ei musta vaan oo kätilöks. Ei saakeli oo. Must on ihan kivaa kyllä se, että kätilöt on tuolla tosi kivoja ja hauskoja ja noi erikoistuvat lääkärit on tosi kivoja ja tykkään siitäkin että saa jutella potilaille kun ne on ihan täysissä järjissään. Mut pliis oikeesti, mä en vaan pidä tosta alapäämeiningistä :D Ja suuri osa potilaskohtaamisista on tavallaan negatiivisia, vaikka no joo tavallaan nyt joku keskeytyshän ei oo silleen negatiivinen asia. Ainakaan joka kerta. Ja jotkut näytteet tai anatomian muokkaamiset on kans elämänlaadun parantamiseen liittyvii juttuja, mutta kaikki mis mä oon ollu nyt mukana on ollu aika negistapauksia sen suuremmin mitään avaamatta.

Itse poliklinikka ympäristönä vois olla ihan ok paikka olla töissä, työajat on kivat ja välillä voi olla tosi hektistäkin päivien sisällössä, mikä tuo kivaa vaihtelua. Ja onhan se oikeesti totta, että päivät menee nopeemmin kun on monta eri potilasta hetken kerrallaan päivän aikana. Et tosi hyvä kokemus polista ympäristönä ainakin tähän asti.

Tänään vielä uudestaan postitin mun siirtohakemuksen, ja en kyl vaan malta odottaa että mä saan virallisesti sanoa että oon sairaanhoitajaopiskelija!!!! Tein myös läsnäoloilmottautumiset ja oikeesti. Siis nyt melkein on tippa linssissä: mä tein mun viimeisen läsnäoloilmottautumisen. Mun viimeinen läsnäololukukausi on 17K. JUMALAUTA TAJUUTSÄ!!!!!! Enää kaks lukukautta :):):):):):):) 
(okei ja nyt varmaan en saakaan sitä siirtoo kun oon tälleen hehkuttanu ja jinxannu koko jutun XD)

Joka tapauksessa kesä tulee ja harkkaa jäljellä 12 päivää ja kyllä ne asiat tästä vaan hoituu kun ottaa yhen asian kerrallaan hoidettavaksi. HYVÄ MÄ! Tsemppii muillekin loppukevääseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti