keskiviikko 25. marraskuuta 2015

2 vuotta melekeen plakkarissa !!!

Luin just tänään sattumalta JAMKin face sivulta, että huomenna julkaistaan syksyn haun tulokset. Sit aloin miettii, et ei saakeli, siit on kaks vuotta kun sain ite tietää mun opiskelupaikasta. Siis kaks vuotta? VASTA? Tuntuu, et oisin ollu täällä Jyväskylässä jo paljon pidempään! 

Toisaalta kun miettii, mitä kaikkee oon kahdes vuodes ensinnäkin oppinu ja toisekski kokenu niin tahti on ollu vissiin ihan haipakkaa! Tosi siistii.

Eilen oli mun toisen vuoden henkilökohtainen ohjauskeskustelu tutoropen kanssa, ja hän sit aika kärkeen kysyi multa, et mitä mä oon tykännyt perhehoitotyön opinnoista ja sanoin tosi spontaanisti että no oon kyllä tykänny tosi paljon! Sit vasta sanottuani aloin miettii, että oon oikeesti tykänny näistä opinnoista tosi paljon. Jatkoin heti perään, et ei mua niin kauheesti motivoi se gerontologinen hoitotyö, et kun kuitenkin tonne perheiden pariin ja elämänkaaren alkumetreille tähtään. Se tutorope vaan hymyillen lempeästi totes, että taidat olla oikeella alalla.

Tiiättekö kuinka siitä tuli jännä fiilis! Mä oon tännekin kirjotellut, et en varmaan tuu tekee näitä hommia työkseni, mut jotenkin (taas kerran) fiilis on ottanu vaikutteita kaikesta mitä nyt on nähny, kuullu ja kokenu. Voi kuulkaas hyvinki olla, että nää perheopinnot vie mut mennessään ja musta todellakin tulee ihan oikeesti ammattiaan harjoittava sairaan(hyvä)hoitaja :-).

Sit taas tähän ajan kulumiseen takaisin. Juteltiin mun kämppiksen kanssa aikatauluistamme, et millon kumpikin on kotona ja millon muualla, niin yhtäkkii tuli semmonen EI HELKKARI ens viikko on viimenen kokonainen viikko Jyväskylässä tänä vuonna. MITÄ!?!? Kyllä vain, joulukuun tokalla viikolla lähen hammasoperaation jälkeen mamman hoiviin toipumaan ja sit tuunkin takas enää kahta tenttii varten, mistä kirjottelinkin edellisessä postauksessa. Mutta siis haloo. Tämä tarkoittaa vahvasti sitä, että kaksi opiskeluvuotta JAMKissa alkaa pikkuhiljaa tulla päätökseen. Sittenpä alakaa ne oikeet kätilöhommat puolen vuoden päästä!!!!! Hurjaa! Ja NIIN siistii!!!

Mutta hei, onneks olkoon jokaiselle joka hyväksyttiin syksyn haussa mukaan opintoihin missä päin maailmaa tahansa! Toivottavasti pääsitte sinne minne halusittekin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti