maanantai 9. marraskuuta 2015

Aamukampa ois kiva...

Käytännössä enää viis viikkoo koulua ennen joulua. Joulua edeltäväl viikol on vaan kaks tenttiä joten en laske sitä enää kokonaiseks viikoks. Haha.

Kun kelaan, että viis viikkoo lomaan, niin tuntuu että VIELÄ niin kauan. Sit kun mietin et no joo olin tossa just kuus viikkoa harkassa niin äkkiähän se hurahti! Ja olin kuitenkin sen koko ajan täällä enkä käyny missään.

Nyt näiden tulevien viikkojen aikana tulee olee paljon ohjelmaa ja paljon reissausta joten äkkii tää iha oikeesti menee. Ja sit varmaan oikeesti viimesel viikol oon paniikissa kun en ehtinykään tehä joulukortteja tai ostaa kaikkia joululahjoja... I know me :-)

Alkaen huomisesta reissausta luvassa! Iltapäivällä kotiin, keskiviikko tsadis ja torstaina aamulla iskä töihin ja ajan takas Jykylään. Perjantaina puoliltapäivin ajan takas kotiin ja viikonloppuna autan äidin muutossa. Maanantaina takas Jklään, pikkujoulut, ja torstaina yötä myöden taas kotiin (illalla ois sika super awesome juttu circukses) ja perjantai taas on muuten vaa ihan supersiisti päivä ja sen kruunaa illalla Megaposse pikkuveljen kaa!! Sit maanantaina taas Jklään, illalla korismatsiin tähdäten. Kahden viikon reissuruljanssin jälkeen saan hengähtää pariks viikoks ja sit taas lähtee...

Noihin kahteen viikkoon + muutamaan noiden jälkeen pitäis saada viel lisättyä muutamat muutkin pikkujoulut, toinenkin Oulun reissu, ryhmä- ja verkkotenttejä ja portfolioita, opparin tekemistä, Anatuden keikka (❤️) ja totta kai tyttöjen ja omat treenit ja matsit. Kaiken tän hässäkän kruunaa 11.12. viisaudenhampaan leikkaus. APUA. No siihen se oikee koulu toisaalta sit päättyykin. Ja silloin perjantaina mä lähen poski tuhannen turvonneena taas kotiin, ettei pikkuveli joudu olee yksin melkein viikkoa. Must varmaa onki ihan sikana seuraa sillon, haha :D

Okei pointtina nyt varmaan ei oo mitään sen suurempaa kun että TAAS ja JÄLLEEN olen täs tilantees, että ennen joululomaa oon semi kiireinen! Viime vuoteen tää eroaa onneks sillä, että ei oo harkkaa tai projektii tähän kaiken päälle. Eli pitäis olla easy af. Kuten aina mulla...

Mut yks huomio viel. Viiden viikon aikana on v*tusti sisältöö, mutta koulupäiviä on 20. 

Pakko viel kirjottaa tänne loppuun kun luen aina mun tekstit läpi ennen kun julkasen ne niin tein jännän huomion. Kirjotan taas kotiin ja Jykylään. Huomaa kyl, et kaipaan perhettä aikas sikana. Oi meinaa alkaa itkettää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti