sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Pelkkää LOVEE!

En mä kestä!!!

Mä oon ihan silmät sydäminä koko ajan! ❤️

Mulla on nyt tosi iso onnellisuus meneillään! Vauvoja vaan syntyy ja tyyppejä menee naimisiin ja alkaa seurustella, ihanaa!! ❤️❤️❤️

Ehkä tää menee kevään piikkiin, mutta oon myös yrittänyt ottaa uuden asenteen. Tässä taannoin pahotin mieleni kun mun puolesta ei osattu olla iloisia tai onnellisia, niin päätin että no hei, mä voin silti olla muiden puolesta onnellinen ja iloinen. Kateus ja semmonen typerä mustamaalaaminen ei johda mihinkään, korkeintaan vaan välirikkoon.

Tää alkoi oikeestaan kaikki siitä, että mun yks parhaimmista ystävistä on onnistunut treenaa itsensä ihan uskomattoman hyvään kuntoon. Oon niin ylpeä!!

Mun entinen kuoronjohtaja sai vauvan tällä viikolla, IHANAA!!! Pieni uusi prinsessa on syntynyt maailmaan, en kestä ❤️ !!! Vauvat on niiiin ihania!

Näin myös pitkästä aikaa mun ihania lukiokamuja, ja oli niin hauskaa yhdessä. Vaskis ❤️

Ja kaikkea tommosta pientä kivaa vaan tapahtuu, ja se tekee mut kovin iloiseksi. 

Myönnän kyllä, että näissä alkukeväisissä hormonihöyryissä ajatukset on tosi vaaleenpunasia ja hattaraisia ja sydämiä täynnä. Mutta so what! Mielummin semmosia kuin synkkiä ja ihan masentavia.  

Kohta on kevät ja kesä! Rakkautta kaikille :-) Josko tää vuosi 2015 ois semmonen yleinen rakkauden vuosi?

Ja hei kiitos, mun blogia on luettu yli 1000 kertaa, mikä on sikana siihen nähden, että tää ei oo mikään mainostettu blogi, ja mä tiedän kaks ihmistä jotka tätä lukee aina sillon tällön. Joten kiitos muutkin lukijat, en vissiin kirjottelekaan ihan pelkästään itselleni :-)

ps löysin mahtavat hymiöt uudelleen heh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti