torstai 12. maaliskuuta 2015

Ei huonoa ilman hyvää - vai toisinpäin?

No morjens!

Vois jopa sanoo, että menee aika hyvin. Mutta ei menny kovin hyvin esim. viime viikolla...

Paitsi lääkelaskutentti!!! Se meni hyvin, osasin laskee ja sillä kakkostentillä suoritin samalla myös ykköstentin, jota en viime syksynä ikinä mennyt uusimaan. Mut nyt on kaikki kaksi komeaa suoritusta Asiossa!

Mutta siis joo, viime viikolla palasin takas lomalta tänne J-towniin ja tulin heti kipeeks. Ei oikeen ollu varaa olla kipee, kun viikon sisään oli sikana kaikkia tärkeitä juttuja, esim. kolme tenttiä, yks seminaarityö ja kansanterveystreenit, missä oppii aina tosi paljon uutta. No, meikäpoika kuitenkin sai sit viiden päivän lenssun joka ei lähteny pois. Kävin tekemässä siis ainoastaan keskiviikkona simulaatiolabran ja sen lääkelaskutentin. 

Lähetin Koasille vikailmoituksella pyynnön sisäilmatutkimuksesta. Tämä siis sen takia, että oon ollut ihan tosi paljon kipeenä, ja normaalisti mä en oo kipee kun ehkä kerran vuodessa. No heti maanantaina sit tänne saapui semmonen remppareiska mittarinsa kanssa. Mä en ihan välttämättä usko, et ne mittaukset tehtiin täysin oikein, koska "mitään huolestuttavaa ei löytynyt". Ei tietenkään löydy, semmonen kosteusvaurioremppa maksaa ihan sairaasti, ja ihan kun Koas haluais semmosia remontteja lähtee tekeen. Lisäks se reiska puhu jotenki ittensä vähän must läpinäkyväks sanomalla et onneks mitään ei löytyny, ku ne on niin kalliita remontteja aina. Ok - mut kaikist perseintä tässä koko jutussa on se, että ketään oikeestaan ei myöskään huolestuttanut mun terveys. Kun lähen kämpästä pois, kuume ja hedari katoo. Kun tuun takas, 15min, ja hedari ja lämpö nousee. Mun mielestä se on aika selkee merkki.

No joo, minä tietenkään en jättänyt asiaa sikseen, vaan jatkoin asiani kertomista Koasin eri henkilöille. Aina kiinteistöinsinööristä asiakkuuspäällikköön, yhteensä 7 eri ihmistä on saanut multa sähköpostia ja tietoa tilanteesta. Mut kukaan ei ota kantaa. Lähetin kuviakin meidän vessan seinästä, ja olin näyttänyt niitä myös mun vanhemmille ja kavereille kysyäkseni mielipidettä. Kaikki muut on sitä mieltä, että kyllä siinä on kosteutta tai hometta. Mut mitä sanoi Koas? "Pinttynyttä likaa", ja antoi siivousohjeet. Hauskaa tässä myös on se, että se maanantain remppareiska sano, että hän tulee parin viikon päästä saumaamaan nuo laatat uudelleen, kun ne on esteettisesti niin rumat. Ja että se "lika" on niin pinttynyt tonne saumoihin, että se ei lähe edes raaputtamalla pois. Mut hei, kiva et mä sain kuitenki siivousohjeet!



En mä tiiä, kertokaa jos ootte samaa mieltä, et toi on likaa. Mun mielestä vaan todella ällöö.


No. Toissapäivänä kun laitoin asiakkuuspäällikölle sähköpostia, ja kyselin, että onko tämmönen terveydellinen syy yhtään painavampi syy päästä korkeemmalle yksiöjonossa niin ei oo, mutta hän tarjoaa mulle kyllä soluja jos haluan asuntoa vaihtaa. Totta he*vetissä mä vaihdan asuntoa, enhän mä täällä voi asua! Eilen sit sain häneltä asuntotarjouksen, ja tarjous tuli mun edellisestä, ihan superkivasta kämpästä! Vuokra on 130€ kalliimpi kuin nyt, mutta ihan sama! Pääsen takas vitoskerrokseen (hyvästi ravintola Myöhä), mul on yks kämppis vähemmän, vessa ja kylppäri erikseen, OMA PARVEKE ja ISO KEITTIÖ. OI ETTÄ mä odotan et sinne pääsee takas!!! IHANAA <3 Täytyy vielä sanoa, että se Koasin Tiia asiakkuuspäällikkö on ihan nainen paikallaan: sillon viime kesänä, kun minä urpo irtisanoin ton kämpän ja asuntoja ei ollut enää tarjota, niin tää kyseinen Tiia taikoi mulle tän kämpän ja kaikki meni sika hyvin, sain avaimet aikasemmin ja muutenkin meni tosi hyvin kaikki. Nyt jälleen kerran tää sama henkilö pelastaa mut, ja sähköpostissakin laitto, että taitaa olla tuttu asunto :) Ai että kuulkaa. Kyllä kaikki aina järjestyy!

Tässä on nyt kutakuinkin 3 viikkoa, että oon takaisin siellä edellisessä kämpässä, ja mulla on kolmen viikon aikana koulua noin 2 päivää. Se tarkoittaa, että lähden nauttimaan etelän keväästä, ja myös sitä, ettei mun tarvii olla täällä homekodissa altistumassa yhtään sen enempää. Oikeesti tää ilo!! Nyt suunnistan Palokkaan sänkyostoksille. Jos tällä kertaa oikeesti onnistuisin... 

Iloa kevääseen! Saa nauttia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti