torstai 22. lokakuuta 2015

update

Moi!!

Onpas kauan siitä, kun oon tänne viimeksi kirjotellu. Sori siitä, jos joku tätä seuraa innokkaasti.

Harkan kans kävi niin, että en pystynyt tekee viimesiä päiviä loppuun, arviointiin kuitenkin menin ja sain siellä sovittua, että teen kaks rästiin jäävää päivää myöhemmin. Todennäköisesti tulevana sunnuntaina ja maanantaina!

Selkä on nyt kutakuinkin kunnossa, pitkään jos istuu paikallaan tai lähtee pitkälle kävelylle tai baariin tanssimaan, niin huomaa että joku siellä on vielä vähän epäkondiksessa, mutta minä hullu kaikesta huolimatta päätin, että maanantaina meen pelaamaan ekan korismatsin HoNsUn paidassa, kahden vuoden tauon jälkeen, ja jollain muulla numerolla kuin #9 !!! Kivaa!!

Mitäs muuta kuuluu. Syysloma oli ja meni, aika nopeesti valitettavasti. Paluu Jyväskylään koitti tosin päivää myöhemmin kuin olin suunnitellut, koska ei vaan huvittanut tulla tänne takaisin. Nyt istun ainoastaan pikkuvaloilla valaistussa huoneessani ja tunnelma tääl on just nyt tosi jees. Mietin, et mul on kyl aika kiva koti. Parvekkeelle asensin kans ulkovalot tohon kaiteeseen, ja ne on sikakivat. Ihan sama, vaik tulee pimeetä, ku on tunnelmallisii valoi keksitty!

Mul oli myös synttärit tos tiistaina! Ihan kreisii, mä oon 21. Ei mun elämä mitenkää muuttunut, mut Tinderis näyttää kivemmalt kun lukee nimen perässä 21 eikä 20. XD
Eka vuosi, kun en juhli synttäreitä, mut kyllä kotona sunnuntaina kahviteltiin perheen ja kummitädin kanssa. Tärkee iltapäivä oli. Kiitos rakkaat!
Treeneissä tiistaina illalla myös ihanat tyttöseni lauloi mulle pukkarissa onnittelulaulun niin, että pukkari raikas oikein kunnolla! Lempityttöjä voi vitsi!

Koulu "alkaa" ens viikolla kunnolla, perhehoitotyö ja geriatrinen hoitotyö tulee tän opinnäytetyön rinnalle. Tutkimus ja kehittäminen toivottavasti meni nyt läpi, aivan karsee kurssi vaikka se oliki verkkototeutuksella! Mul on tekemättä vielä vaikka mitä opintojaksoja, oon ollu sika laiska. Täytyy oikeesti nyt panostaa jossain vaiheessa kunnolla, ettei ne jää roikkuu ikuisiks ajoiksi... Tänään tuli myös sähköpostia, että mulle on koulun toimesta varattu kevään eka harkka vastasyntyneiden teholta! Jaiks! Ihanaa! Onneks koulu hoiti sen varauksen.

Tää oli tämmönen pikanen update mun kuulumisista, kaikki on hyvin ja sillee!

Ai niin. Ihan karsee juttu pitää viel jakaa. 
Tiistaina kun tulin junalla Jykylään, niin mun juna pysähty Orivedellä keskelle metikköö koska joku nainen oli jääny sen junan alle. (Jääny=hypänny) Se oli ihan saatanan oksettavaa, ekaks kävi kauhee kolina ja kelasin että jotain risuja tai oksia varmaan raiteilla. Sit tuli aika pikanen pysähdys ja kuulutettiin, et ikäviä uutisia. Siis se fiilis, kun tajuut, että oikeesti se kolina mikä jalkojen alla tuntui 10sek sitten, ei ollu oksia vaan ihminen. Hyi helvetti. Hyi hitto oikeesti. Tunti seistiin raiteilla, pelastuslaitos teki jotain, poliisi jotain ja junan henkilökunta jotain. Junankuljettaja vaihtui myös, en ihmettele yhtään miks. Siis mä en tajua miten karsee toi tilanne on voinu olla sille kuljettajalle, se on nähny kaiken eikä oo voinu tehä mitään. En tiiä mitä pitäis ajatella, mut no, ainakin nainen onnistui tehtävässään ja aiheutti samalla junalliselle ihmisiä jonkin näköset kauhun hetket. Voi sitä kuljettajaa oikeesti, mäkin olin aika huonovointinen, niin miten sit kun on nähny koko homman....... Kuulemma toi raidepätkä on tosi yleinen paikka näille suikkaritapauksille, mut siltikin ihan todella vastenmielistä oli joutuu kokee toi ite. Oon jostain syystä iltaisin tosi levoton tästä ja nään mielessäni kaikkia ällöjä kuvia siitä, mitä sillon kävi. En haluais ajatella asiaa, mutta minkäs teet. Ikävä kokemus kaikin puolin.

No mutta joo, nyt lähen taas kerran treeneihin ja pitämään vähän palaveria taas tyttöjen treenaamisesta! Moikkis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti