sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

ÄÄÄÄH

Moissulivei!

Tosi paljon olis taas kerrottavaa, mutta saa nähdä mistä kaikesta jaksan kirjottaa. :-D

Lähinnä ajattelin kertoa nyt siitä fiiliksestä kun voi helvetti.
Ens syksyn harkkapaikoista taisteltiin siis tiistaina. Mä en taistellut, tietoinen valinta, koska haluan pkseudulle harkkaan. Mulla on verkot vedessä (XD) ja nyt vaan oottelen vastauksia. Soitan kyllä maanantaina sinne uudelleen, koska oikeesti haluan sen harkkapaikan!!!! Varasin kuitenkin varmuuden vuoks keskussairaalalta paikan, koska se sit on perseestä jos en pääse etelään harkkaan ja jään ilman paikkaa täällä ja sit viivästyy opinnot jnejnejne. Mut en mä tonne keskussairaalalle oikeestaan yhtään haluis...

No sit lisää voihelvetti-fiiliksiä. Mähän nyt siis muutin takaisin mun edelliseen asuntoon ja tykkään olla tääl ihan tosi paljon. Kämppis on tosi jees ja asunto on vaan just bonari! Kuitenkin asia on nyt niin, et mähän lähen täältä Jyväskylästä kesäkuun ekana viikonloppuna pois ja jos hyvin käy, niin palaan tänne marraskuussa. Maksan reilu 1500€ tyhjästä kämpästä. HALUUKS JOKU TULLA TÄHÄN ALIVUOKRALAISEKS??? (jos oikeesti haluu niin contact me!!) Tosin jos oikeesti hyvin käy, niin irtisanon tän kämpän ja kun marraskuussa palaan takas, niin alotetaan meiän kommuunielämä tyttöjen kanssa. Uus kämppä, uudet kujeet ja uudet kämppikset. Sounds good to me.

Enää mulla ei ehkä ookaan niin voihelvetti-fiiliksiä. Tai on, mut ne on vaan omaan saamattomuuteen liittyviä haha! En jaksa kirjottaa suunnitelmaa enkä arviota.

Kevät alkaa olla melkeen taputeltu. Muutama tentti viel ja yks uusinta. Kaks farmakologiaa joskus ja kansanterveyshoitotyön case-tentti ens perjantaina. Kliinisten näyttökoe meni kans läpi, mun hommana oli verinäytteenotto! JEE se oli muutenkin "vaikein" toimenpide mitä näytössä oli ja kun sitä ei pääse välttämättä harkoissa kauheesti tekemään, niin ihan sika jees että mä sain sen tehä! Sain kehuja, mut en oo koskaan jännittäny niin paljoo mitään labrajuttua :-D onneks on hyvä jengi ympärillä!



Ens viikolla lähetään case-päiviä viettämään mökille, superjees et koulua voi käydä niinkin! Sit onkin jo vappu ja sit loppuu koulu ja alkaa harkka. Mua kuumottaa se ihan helvetisti.

Kesä menee just hyvin, alkukesä kentällä siivoomassa ja heinäkuun puolivälistä elokuun loppuun Englannissa lapsia hoitaen :-) good summer ahead!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti