keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Tää on mun arkee

Robin Packalen sanoo kans tollee. Ainakin sen instagram profiilissa.

Ajattelin nyt tähän mun opiskeluaiheiseen blogiin tuoda sitä mun opiskelijan arkeekin vähän. En tiedä lukeeks tätä edes muut kun my homie Anna, mutta jos nyt joku muukin lukee niin kiva kiva!

Opiskelijoiden vissiin ei kuuluis käyttää sanaa vapaapäivä. Jos koulua ei satu olemaan, niin se on etätyöskentelypäivä. Eli 8-16 opiskelua omatoimisesti. Well... Mulla noi etäpäivät kuluu kyllä ihan toisin, niin ahkera kun oon tässä opiskelussa. (Kiitos iskä Netflixistä!)

No mitä mä sit teen?
Se on oikeesti hyvä kysymys, on aika katsoa peiliin ja miettiä, mitä mä teen mun vapaa-ajalla. Maanantait ja tiistait on ollu tähän asti etätyöpäiviä, joten oon muutaman viikon alun viettänyt kotopuolessa ja tullut Jykylään vasta tiistaina niin, että kerkeen koristreeneihin illalla. Tiistai-illat menee siis koriksessa. Keskiviikot on olleet yleensä vapaailtoja (kuten nytkin, ah), jolloin varmaan kannattais käyttää aika hyödyks ja tehä koulujuttuja. Torstaisin ja perjantaisin oon taas koristreeneissä illat, joten sekin ajankäyttöongelma on ratkaistu! Kaikki luppoaika noissa väleissä menee sit pyykkiä pesten, päiväuniin, ruuanlaitossa tai johonkin muuhun oleelliseen. 

Musta vähän tuntuu, että en oikein elä semmosta opiskelijaelämää, mistä puhutaan. Mä en oikein biletä, en ryyppää (uskokaa tai älkää, en pidä erityisemmin alkoholista), en käytä kaikkea aikaani vaan opparin miettimiseen tai koulutehtävien tekoon. Mä kyllä tapaan kavereita, mut en kyl turhan usein. Mutta ei se mua vaivaa. Musta on ihan kiva silloin tällöin käydä jossain, ja eipähän vähäiset pennosetkaan kulu ainakaan juhlimiseen. Ja mä oon ihan tyytyväinen koulupäivän aikana tapahtuneisiin sosiaalisiin kanssakäymisiin.

Loppuvuosi (hahahhaaa enää reilu kolme viikkoooo) tuleekin olee sitte niin täysi, että laskin just kalenterista, että mulla on tän illan jälkeen enää kaks vapaapäivää ja yks vapaailta ennen joulua. Ja tän kaiken harkan ja koulun ja treenien ohella pitäis vielä tehä kaikenmaailman kirjallisia tehtäviä. No, onneks vuorokaudessa on 24 tuntia. Toivottavasti se riittää. Nukutaan sit viimeistään jouluna!

Ja tässä nyt jotain mun arkikuvia. Näyttääkö mielenkiintoselta? No, ei mustakaan. Tää on mun arkee.

Pikkasen alko sataa kun poljin kaupungin läpi treeneistä kotiin.....

Mun perus ilta: kynttilöitä ja viltti ja netflix. <3

Mun perus kotiasu. JumpIn !!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti