tiistai 15. huhtikuuta 2014

Bad, bad idea...

Tiettekö musta on kauheesti alkanu tuntua siltä että tää blogi oliki huono idis, ku ei mulla oo koulua niin ei mulla oo kirjotettavaakaan. Koitan silti keksiä jotain.

Anyway. Jossain vaiheessa mul oli "koulupäiviä" jäljellä 6. No nyt niitä onki 7. Tätä mä ehkä inhoon eniten täs koulussa, kun aikataulut paukkuu koko ajan ja jatkuvasti! Ja jotenkin ärsyttävän myöhäänki, vaikka okei viikkoon 19 on aikaa viel 3 viikkoa mutta silti. Olin aatellu olla vaan to-la jykylässä sillä viikolla mutta nyt näyttää pahasti siltä et oonkin siel koko sen viikon. Miten ärsyttävää?! No mut, ei kai sillä niin väliä oo, toisilla amkeilla jatkuu koulu koko toukokuun ja meil loppuu sillon 9.5. Mutta ehkä vielä enemmän ärsyttää se että joudun maksaan heinäkuuhun asti tota kämppää. Tai no, jos en pääsekään toiseen kouluun niin ei se sit tieteskää haittaa. Ja sitä asumista vartenhan mä sitä rahaa saan. Haha.

Tänään oon ollu sairaan tehokas! Pitkästä aikaa oon saanu oikeesti jotain aikaseks. Lähetin muutaman tärkeen sähköpostin ja tein kesätukihakemuksen Kelalle ja kirjotin siirtohakupaperit ja lähetin vielä hakemuksen yhteen kivaan vapaaehtoiskesätyömestaanki! Ja oon kuitenkin heränny pari tuntia sitte. 
Ai ja sitte oli sika hyvä aikaansaannos viime perjantaina kun suoritin lääkistentin hyväksytysti! Jihuuuu se oli toka ja vika tommosista isoista jutuista. Nyt on enää toisen treenipäiväkirjakoosteen kirjottaminen eessä.

Tosiaan mitä meil on nyt enää jäljellä noina seittemänä koulupäivänä on lähinnä labrat, huomenna on ensiapu, seuraaval viikol on kertaus, sit sitä seuraaval on käytännön koe ja sit lisäks on parit treenit, tiimi"gaala" ja ai niin synnytyski on. Mutta että ku noin vähän on juttuja niin mua ihan pikkusen harmittaa että noi tapahtumat on suunnilleen 1/vko jollon ramppaan tota nelostietä hyvinkin tiuhaan tahtiin. Mut se on mun oma päätös, voisinhan mä siel Jykylässäki lahnata, mut mielummin oon täällä kotona missä on kavereita ja ilmanen safka ja tekemistä yleensäkin. :) Oi vitsi oispa jo kesäääääää.

Tulihan sitä tekstiä. Ehkäpä mä kirjotan sit taas parin viikon päästä lissee. :-D Jääkää oottelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti