tiistai 11. maaliskuuta 2014

Nelosjakso oh la la

Alko meinaan ihan rennosti tää jakso. Tosiaan laivalla oltiin ja oli kyllä hauskaa! Meillä on niin kiva tiimi! :) Ainiin ja pääsin perjantaina siitä tentistäki läpi. Jihuu!

Tää päivä on ollu jotenkin ihana. Oon kirjottanu treenipäiväkirjakoosteen ja vaan lagannu. Silleen tyhmää, kun on niin hyvä ilma, mutta mikäs tässä ikkuna auki ja aurinko paistaa tänne suoraan niin ihan kyllä tarkenee. Oon niin fiiliksissä keväästä!!

Kevään osalta koulu on kyl vähän vähäistä. Oon kertonu siitä sika monessa tekstissä, mut se ihan totta ihmetyttää suuresti. Ja sit kun sitä koulua on niin se on tosi ärsyttävinä päivinä, esimerkiks sillon kun mä haluisin olla kotona kattomassa ja kuuntelemassa kavereiden konsertteja! Ja esimerkiks sillon, kun mun piti hakea iskän kanssa meiän uus Marsu (eli mersu) Mikkelistä. BUUU. Mut ei tää kevät kyl turhan rankalta vaikuta, mikä on ihan kiva, niin voi vaan jillaa ja olla. Vaik voi käydä päivät tylsiksi.

Mulla on kesätöistä vähän kriisi, hain kotopuolessa yhteen palvelutaloon, mut ne ei ota tämmöstä kouluttamatonta opiskelijaa. Ei se oikeestaan haittaakaan. Mutta hain myös mun vanhaan päiväkotiin, missä olin kahen vanhana! Se olis niin kiva paikka olla töissä! Mutta saapi nähä. En oikeen tiedä mihin hakisin. Mut täytyy sitä johonkin päästä. Et ois rahaa.

Mulla ei taas oo mitään erityisen fiksua sanottavaa, mutta oon vaan hyvällä tuulella. Kuuntelen Jason Mrazia ja fiilistelen. Eilen bussissa ekaa kertaa mulle tuli fiilis, että oon menossa kotiin. Jyväskylään. Oli kiva tulla tänne takasin, ja enää tää ei oo kämppä vaan koti. Musta se on siisti fiilis. On kiva asua täällä. Omillaan. Mutta kesäks muutan varmaan takasi oikeeseen kotiin, säästän tonnin rahaa siinä. Ja koska muutenki koko elämä on siellä, ja työt johon haen on siellä. Niin mitäs mää täällä panttaisin tätä kämppää. Voi vitsi. Onpa oikeesti hyvä mieli! Ihana aurinko, se se varmaan on.

Laitan tähän vielä muutaman kuvan meiän laivareissulta!



50's ladies!

Meillä jäi keskimmäisen ruudukon täysbingo kiinni tosta G52 ruudusta...



Tän haalarimerkin takiahan tuolla oltiin!


Kuvassa muutama punainen höyhen Annan puuhkasta. Niitä oli aivan sairaasti ympäri laivaa :D


Tää on ihan vaan siks, että on todisteita kotiväelle. Ostin tuliaisia, saa nähdä kuinka paljon päätyy sinne asti... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti